اظهار تاسف از مصدومیت رمضانی و غیبت ۴ بازیکن

اظهار تاسف از مصدومیت رمضانی و غیبت ۴ بازیکن

اظهار تاسف از مصدومیت رمضانی و غیبت ۴ بازیکن

 

تمرینات استقلال

تمرینات استقلال

 تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که اختصاص به کار با وزنه داشت از ساعت 10:30 در سالن وزنه مجموعه انقلاب آغاز شد. در این تمرین امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، مهدی کریمیان و کرار جاسم غایب بودند. کرار جاسم روز گذشته موفق شد رضایت امیر قلعه‌نویی را برای سفر به عراق بگیرد و شب گذشته راهی نجف شد.

* امیر قلعه‌نویی در این تمرین پیگیر وضعیت مصدومیت بازیکنان بود. قلعه‌نویی پس از شنیدن خبر پارگی رباط صلیبی علیرضا رمضانی ناراحت شد. همچنین سرمربی استقلال از پزشک تیم در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده سوالاتی پرسید.

* بازیکنان استقلال در طول تمرین در خصوص مصدومیت رمضانی با یکدیگر صحبت و از خبر پارگی رباط پای این بازیکن اظهار تاسف کردند.

* آبی‌پوشان ابتدا چند دقیقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه انقلاب دویدند و سپس به مدت 45 دقیقه زیر نظر امیر مهریزی کار با وزنه را انجام دادند.

* با توجه به اینکه به فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا، بازیکنان استقلال فردا ساعت 10 صبح در کمپ اختصاصی خود تمرین می‌کنند.

* برنامه سفر آبی‌پوشان به تبریز جهت دیدار مقابل تراکتورسازی مشخص شد که بر این اساس، آبی‌پوشان روز پنج‌شنبه ساعت 11 در کمپ اختصاصی خود تمرین و سپس ساعت 14:30 راهی تبریز شده و در هتل شهریار این شهرمستقر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاری (16 آبان) در هفته چهاردهم باید در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:20 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]